Leapşă – Ce aş face daca aş muri mâine ?

Leapşa asta vine de la Marian,just Marian 🙂

Aş mânca până explodez.Măcar aşa voi şti din ce cauză am murit.A,da.Probabil că i-aş întoarce serviciul Tarinei 😀

Sunt curios ce vor face fetele dacă vor muri mâine 🙂 Denisa şi Tarina,scrieţi şi voi!

~ de thebeastmaster pe ianuarie 28, 2009.

30 răspunsuri to “Leapşă – Ce aş face daca aş muri mâine ?”

  1. hm… :)) u know what i mean…

  2. Da,eu stiu =))

  3. come on guy, n-a fost vina mea. :))

  4. ce serviciu? :)) : >

  5. nu te intereseaza =))

  6. da da, denisa :)) chestii confidentiale :))

  7. dada =)) iti dai seama ca daca nici macar Marian nu stie nu iti zic deloc nici tie

  8. sa faci bine si pastrezi pt tine :)) ca nu trebe sa stie niciun marian :))

  9. adico no nu-i mare faza daca eram noi 2 altcumva adica mai asa mai stii tu..mai impreuna :))))

  10. Hmm…ce nu trebuie sa stiu eu si de ce ? 😕

  11. nimic, Marian, nu te priveste. ;;)

  12. Voi va iubiti pe la spate si nu stim noi? :-w

  13. nu nu, Marian, relax. 😀

  14. Chill guys. Marian,tu cere-i idu lui Andreea si noi ramanem la ale noastre. Nevasta treci si fa-mi de mancare =))

  15. ioi taci sa nu te aud =)) nesimtitule =)) ti-am zis ca nu-ti mai fac mancare ca n-ai dormit in noaptea aia acasa…

  16. ceee? :))
    nu a dormit acasa? =))
    adica
    Voi va iubiti pe la spate si nu stim noi? :-w

    Marian a spus asta la ianuarie 29, 2009 la 7:41 pm

    da chiar :-w :))

  17. of uite ca ne-ati prins.. :))
    terminati mai, e totul ok, nu ne iubim 🙂
    sau…. ce stiti voi :-j :))

  18. …dupa ce ai facut mi-ai demonstrat ca ma iubesti =))

  19. du-te ma =)) ti-am spus ca nu de placere am facut draguuuule. 😀

  20. scoate-te scoate-te draga 😀

  21. E clar…aici miroase a dragoste. :>

  22. bine ma, bine.. ne-ati prins =)) happy now?!

  23. daaa:X

  24. dragule, nevasto . : > : >
    deci noooo :))

  25. no ce?

  26. doamne ma ca niste copii dinaia mici sunteti :)) denisa si marian :))

  27. glumeaaam.
    sau nu glumeam? :))
    bine no.
    glumeam.
    nu va suparati acuma 😀

  28. deci mai Ionut, ne iubim sau nu?=)) sa lamurim publicul…

  29. da. exact :)) lamuriti-ne 😀

  30. hai sa le zicem ca da

Lasă un comentariu