Dau de baut

Cum v-am promis..dau de baut tuturor de ziua mea.

Sa incepem cu Marian.El ar vrea o bere STEJARUL.

Lucia a vrut Garrone !

Lui Alex si Cristinei le dau o Cola rece

Lui Roby de la I Love Milka o apa plata =))

Iar ceilalti…serviti-va 🙂

~ de thebeastmaster pe ianuarie 31, 2009.

18 răspunsuri to “Dau de baut”

  1. :X garrone e al mieeeu:X

  2. Angeli Cherry nu ai? :)))
    Ca am baut 2 guri de jack de Craciun si nu mai vedeam bine 😐
    La multi ani ma >:d< :*

  3. apa pleata apa pleata =))

  4. LA MULTI ANIIIIIII >:D<:*:*:*:*

  5. eu o sa beau cu Lucia sunt singur ca imi va da si mie :X

  6. LA MULTZI ANI SI TOT CE-TI DORESTI TU!:)

  7. La multi ani si toate cele bune! :*

    Ce tare ca stiai tu de cola :d

  8. Multumesc 🙂
    Vorbisem cu Alex si mi-a spus ca ar vrea o Cola rece.Automat m-am gandit ca si tie iti place 😀

  9. Ce gandire logica ai.

  10. STEJAR :X

  11. La multi ani 🙂

  12. Multumesc.
    Tarina ma mai iubesti?

  13. Da Lucian. Cum sa nu iti dau:P>:D<

  14. La multi ani !Bere Redd`s ai ?:D

  15. Am de toate 😀

  16. la multi ani in ma’ta cu apa ta cu tot X(

  17. LA MULTI ANI, pe langa faptul ca la ceilalti ai dat doar cate o sticla, eu ma multumesc sa iau din toate acele sticle frumose si stralucitoare, gata intru in coma alcoolica, cheama albulanta!

  18. Si Absinthe pentru mine unde e ? 🙂 LMA anyway

Lasă un comentariu