Top săptămânal

Am revenit din nou cu topul din această săptămână!

M-am gândit să schimb un pic formatul.deoarece cel vechi era plictisitor.De această dată nu vor fi doar 5 melodii,ci 10!

Melodia de pe locul 10 din această săptămână este Elvis Presley-Can’t help falling in love. Această superbă melodie sunt sigur că va fi şi number1 deoarece merită acest lucru,insă nu în această săptămână.

Următoarea melodie este Stevie B-Because I love you.Personal sunt un fan al acestui compozitor,cântăreţ şi producător.

Melodia de pe locul 8 este R.Kelly-I believe I can fly.Chiar dacă a fost închis eu îl admir foarte mult deoarece are o voce extraordinară.

Următorul cântec,cel de pe locul 7,este Boney M-Daddy Coo .

Pe locul 6 se află Blondie-Maria.Aceasta a fost principalul single de pe albumul „No Exit”  si a marcat revenirea pe scenă a grupului Blondie.

În a cincea poziţie se află Blue-Sorry seems the hardest word.Această melodie cantată in colaborare cu Elton John este una frumoasă.

Pe locul 4 se află tot o melodie a trupei Blue şi anume One Love.

Pe ultima treaptă a podiumului am clasat melodia Haddaway-What is love .

Ocupanta locului 2 este una celebră,dupa care s-a inventat şi un dans.Se numeşte Macarena.

Iată că am ajuns şi la primu loc.În această sâmbătă pe locul 1 se afla Kelly Family-Fell in love with an alien!

Cam atât săptămâna asta,ne revedem peste 7 zile!

~ de thebeastmaster pe septembrie 20, 2008.

Lasă un comentariu