O zi la teatru


Cum spuneam şi în titlu,o zi la teatru!
Totul a început când a intrat profă de franceză în clasă şi ne-a zis de un cerc la franceză,ulterior ne-a chemat la teatru. Totu era fain frumoos,am zis că mă duc la teatru dar când am auzit oră … coincidea cu şedinţa cu părinţii. Şi era seară târziu,pe la 7 aşa .
Până la urmă am reuşit să ajung.
Am stat afară vreo jumătate de oră,din cauza că profă nu s-a gândit să ne ia şi noua bilete,aşa că s-au dus Eliza şi cealaltă colegă a mea să ia bilete :)) Dar a meritat!
Ne-am aşezat în al doilea rând,a fost foarte aproape de scenă.m-am pus lângă Ovi şi lângă Câtă ,n-am vrut să fiu înconjurat de feţe doar 😀 În schimb,în spate erau 2 care ne făceam să râdem de se uitau actorii aia la noi..=)
Piesă nu a fost chiar cine ştie ce,mai ales că era în franceză şi nu am înţeles mare lucru ce ziceau aia.Dar mi-am dat seamă că era vorba de unu care se dădea la una şi sora’să lu ăla nu îl lasă iar la sfârşit aia moare tragic înjunghiată. Am avut şi un apărat de tradus,dar zicea cu întârziere din păcate,aşa că nu prea l-am folosit.
A fost tare ieri,am râs mult chiar dacă unele colege..mai bine nu zic…

PS: Ştiu că n-am mai scris şi îmi cer scuze dar n-am avut timp,am fost bolnav zilele astea şi nu prea m-am putut atinge de calc…

~ de thebeastmaster pe octombrie 16, 2008.

10 răspunsuri to “O zi la teatru”

  1. De ce nu zici de colegele alea care…..? :))

  2. Care ce? 😐

  3. tu erai tipu’ in costum?:D

  4. Nu,eram celalalt 🙂

  5. inseamna ca nu te am vazut 😀

  6. Nu e sfarsitul lumii 🙂

  7. intrebarea e…tu m ai vazut pe mine?:))))

  8. Posibil,nu ştiu cum arăţi 🙂

  9. doghi, ea e fata aceea cu care m-am intalnit si ne-am imbratisat si am povestit ;;). Era in ceva mob parca.. 😀
    Tipa aia draguta ;;)

  10. mov*

Lasă un comentariu