73 chestii pe care le urăsc

E o leapşa primită de la Necunoscut. Trebuie să scriu 73 de chestii pe care le urăsc.Să începem :

1.Cristi Borcea – mă dispera la culme dansul lui din buric

2.Vasile Turcu – ţigănuş mic

3.Adrian Mutu – să-mi bag pixu în naţia lui de câini drogaţi

4.Oamenii inculţi

5.emo

6.Ungurii

7.Persoanele care mă întreabă la magazin :”Teshek poronconi?”

8.dinamoviştii,din nou

9.rapidiştii

10.cfriştii

11.Cristiano Ronaldo şi fanii săi

12.Manchester United

13.Celski

14.vecinu de la 3,că sforăie tare şi se aude noaptea la mine în casă

15.Papagalii

16.Pe taranu de Vodă

17.Freză în  stil Armani a lu Crets 😀

18.Grăsimea

19.Ciorbă de peste

20.Operaţiile :s

21.rock-ul

.

.

.

73.Pe locul 73 îl las pe Necunoscut.Trebuia să îi întorc cumva favoarea 😀

Să vedem tarina^ ,Alex , AleXXander şi Adelin ce lucruri mai urăsc şi ei!

~ de thebeastmaster pe ianuarie 8, 2009.

8 răspunsuri to “73 chestii pe care le urăsc”

  1. Urasti rock-ul si pana la urma asculti unele melodii rock. Vai, vai…

    Ups..ma urasti hahalero? 😐

  2. Ce melodii rock ascult hahalero?

  3. Snow Patrol :>

  4. O data le-am ascultat melodia si nu prea mi-a placut.

  5. Se vede ce disperat esti dupa fotbal. :))
    Nu te-ai putut oabtine sa nu mi-o dai si mie, right?:))
    Dragul meu, sunt o persoana sociabila si nu urasc 73 de chestii… ok, hai sa vedem… :))

  6. Draga mea,puteam sa scriu mult mai multe lucruri despre fotbal insa m-am abtinut 🙂

  7. 11.Cristiano Ronaldo şi fanii săi

    >:P>:P

  8. > : P *

Lasă un comentariu